środa, 7 stycznia 2015

Naleśnikomania :-)

Witajcie w Nowym Roku :-)
Pogoda w Szkocji nie rozpieszcza .Za oknem szaro,buro i ponuro.Ciągłe deszcze i wietrzysko sprzyjają grypie ( która właśnie mnie męczy)
Pozostaje ciepły koc,kanapa,gorąca herbata i dobra książka.
Aby poprawić humor sobie i rodzinie...nasmażyłam nalesników na podwieczorek..Dla dzieci z  twarogiem..z czekoladą.. brzoskwiniami i bitą śmietaną...a dla męża dodatkowo z marmolada z domieszka 12 letniej singel malt scotch whisky :-)( tak wiem, wiem... troszkę ciężkie jedzenie przed nocą, ale raz na jakiś czas nie zaszkodzi)



Do tego świeżo wciśnięty sok z pomarańczy... z tartym imbirem na rozgrzanie i odrazu człowiekowi troszkę lepiej :-)

A jak u Was kochani?... Mam nadzieję,że w nowy rok wkroczyliscie ze 100℅ zdrowiem,planami i marzeniami...( życzę Wam ich spełnienia:-) )

Do przeczytania
Jacqueline Jordan

9 komentarzy:

  1. Ja poproszę w wersji dla dzieci:)) Pychota:) U nad za oknem też podobnie, ale za to bardziej się docenia ciepły domek:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak Gosiu...docenia się,oj docenia.Zresztą ja kocham swój dom i uwielbiam w nim spędzać czas:-)
    Ps otwieraj okno...nalesniory lecą :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ na śniadanie ( własnie pora ta) chętnie im tu na moim stole miejsce zrobię.
    Smakowicie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak na śniadanie ja znalazł :-)
      Dziękuje za wizytę

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo pysznie,lubimy nalesniczki :-)
      Dziękuje za odwiedziny

      Usuń
  5. pyychaaaaaaa ....a TY robisz sok plus imbir bez wody ???? jeśli tak to też fajna opcja :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sok i tarty imbir...odstawić na chwil kilka, i możemy się cieszyć świeżym, zdrowym i rozgrzewającym sokiem.Jest pyszny.
      Dziękuje za odwiedziny :-)

      Usuń