piątek, 16 stycznia 2015

Hiacyntowo-puszkowe DIY

Hej...hej kochani :-)

Pamiętaci może moje adwentowo-puszkowe DIY?
Dzisiaj w ramach wolno-nudnawego czasu powstało kolejne ...Tym razem puszki pełnią rolę doniczek dla hiacyntów


















Nie wiem jak Wam ,ale nam podobają się i całkiem wdzięcznie hiacynty się w nich prezentują... Ehh może jestem jakaś inna,lubię gdy powstaje coś z niczego.


DIY bardzo proste, szybkie w wykonaniu i mega tanie...
Potrzebujemy dwóch puszek po napojach,kolorowego sprayu ( w naszym przypadku złoty) i kilka wolnych minut.
Wycinany górę puszki...sprayu-jemy i czekam  ok 30 minut,następnie wlewamy wodę(ciężko będzie później podlać) i wkładamy oczyszczoną z ziemi cebulę Hiacynta... Ot to ,szybko, prosto i tanio...a oko cieszy :-)

Ależ jestem ciekawa co sądzicie o tym pomyśle :-)

Wspaniałego weekendu Wam życzę...
Jacqueline Jordan


7 komentarzy:

  1. No proszę, tego jeszcze nie było:)) Fajnie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Bardzo mi miło, że się spodobało :-)
      Przesyłam dużo słonka :-)

      Usuń
  3. Świetny pomysł :) ja na parapecie mam akwaria z kwiatami też nieźle to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł z tymi akwariami z kwiatami...bardzo lubię świeże kwiaty w domu.
      Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz...:-)
      Pozdrawiam

      Usuń